Click here
  1. Welcome to Game Dog Forum

    You are currently viewing our forum as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is simple and absolutely free so please, join our community today!

    If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

    Dismiss Notice

Golden King CH Silver bloodline

Discussion in 'APBT Bloodlines' started by xlordxboris, Mar 31, 2015.

  1. gimwitag

    gimwitag Big Dog

    This my response to your local villagers comment. I bet you won't step to them and let your nuts hang. As mayfeild said they'd eat you blood raw. Whey you think he sent his dogs over to jony drager lmao. You on here and they over there. You own brother and you hatting on them lol cracks me the fuck up. That's typical.
     
  2. gimwitag

    gimwitag Big Dog

    Backwoods hillbilly's. My homeboy name is brdza. That means exactly that. Hillbilly. Most big yards are in the woods and that's just the nature of the game dirty shit kicking dog barking hillbilly life.
     
  3. ben brockton

    ben brockton CH Dog

  4. ben brockton

    ben brockton CH Dog

  5. bamaman

    bamaman GRCH Dog

    I'm not even sure he knows .
     
    david63 likes this.
  6. gimwitag

    gimwitag Big Dog

    received_3720014071363553.jpeg wham is a 4 way cross of ga dogs. He's right in there with Pera blood line of dogs. A legend himself from croatia
     
  7. gimwitag

    gimwitag Big Dog

    He resembles a good good friend of mine
     
  8. Pullingcovers

    Pullingcovers Big Dog

  9. Pullingcovers

    Pullingcovers Big Dog

    Borat was interesting! I was hoping gennaddy Golovkin would of liked it but I don’t think he did
     
  10. david63

    david63 CH Dog

    Easy Bamaman I live in Georgia too.
     
    bamaman likes this.
  11. bamaman

    bamaman GRCH Dog

    Shit I got nieces and nephews in Georgia.I get over that way time to time.I ain't got ahit against Georgia.Part they live in man them folks do same shit we do .2 of my neices deer hunt and fish and are good at both.
     
    david63 likes this.
  12. david63

    david63 CH Dog

    I was just as confused as you are. About country or US state
     
  13. david63

    david63 CH Dog

    Damn Ben you should have been a lawyer keeping all that shit straight and coming back and 4th.
     
    ben brockton likes this.
  14. gimwitag

    gimwitag Big Dog

    again you on a post talking about something you know nothing about
    you upset sound like a bitter woman not a lying lawyer
     

Share This Page